0 artykułów - 0.00zł
Twój koszyk jest pusty!

Diety weterynaryjne

Czasami zwykła karma nie wystarcza do tego, aby pupil czuł się dobrze i prawidłowo się rozwijał. Gdy pojawiają się problemy zdrowotne, konieczne jest nie tylko postępowanie zgodnie z zaleceniami weterynarza, ale również wprowadzenie odpowiedniej diety, która będzie bazowała na wartościowych składnikach dostarczających to, co niezbędne we wskazanym okresie, a także nierzadko już na stałe, gdy problem okazuje się przewlekły.

Diety weterynaryjne dla psów i kotów

Diety weterynaryjne stosowane są u kotów i psów oraz u innych zwierząt nie tylko wtedy, gdy zwierzę ma problemy z układem pokarmowym, co może objawiać się alergiami pokarmowymi oraz biegunkami, zaparciami, wymiotami, ale również wtedy, gdy jego organizm potrzebuje hipoalergicznej diety, dodatkowej dawki witamin, minerałów oraz innych substancji wspierających działanie określonych organów.

Dostępne w sprzedaży w naszym sklepie internetowym karmy wspomagają różne diety weterynaryjne, które skoncentrowane są na następujących obszarach:

Dieta Wetenaryjna - Dobra Karma to Podstawa

• alergie pokarmowe – nietolerancje, diety eliminacyjne, zapalenia jelit, niewydolność trzustki
  • układ pokarmowy – biegunki, choroby zapalne jelit, niewydolność trzustki, zespół złego wchłaniania, nieżyt żołądka, dysbakterioza, trudności w trawieniu, niewydolność wątroby
  • serce i układ krwionośny
  • nadwaga i cukrzyca
  • nerki i układ moczowy – kamienie nerkowe i moczany, przewlekła niewydolność nerek, profilaktyka
  • pysk i jama ustna – problemy z osadem, kamieniem nazębnym, nieświeży oddech
  • skóra i sierść – świąd, łuszczenie, łysienie wywołane przez nietolerancje pokarmowe, alergie, choroby układu trawiennego
  • stawy i kości – zwyrodnienia stawów, złamania kości, nadwaga
  • oczy i układ wzroku
  • nadpobudliwość – leczenie zaburzeń lekowych, problemy ze stresem
  • rekonwalescencja po zabiegach

Bezpieczne diety weterynaryjne

Dieta Weterynaryjna - Specjalne Żywienie

Stosowanie diet weterynaryjnych nie obciąża organizmu zwierzęcia, a przy tym pomaga w likwidacji danych schorzeń lub też ogranicza ich objawy. Jako odpowiedzialny właściciel warto pamiętać o tym, że diety weterynaryjne, chociaż często są droższe od zwykłych, pozwalają na uzyskanie znacznie lepszych wyników przy wystąpieniu różnych problemów zdrowotnych kotów i psów. Dostępne są u nas karmy renomowanych producentów, przeznaczone dla zwierząt każdej płci, rasy, wieku oraz wagi.

Zalecenia dotyczące stosowania karm weterynaryjnych:

• diety weterynaryjne należy stosować wyłącznie po wcześniejszej konsultacji z lekarzem weterynarii
  • w trakcie podawania karmy warto poddawać zwierzę badaniom kontrolnym
  • gdyby stan zwierzęcia pogorszył się, należy natychmiast skonsultować się z weterynarzem

Jeżeli chcą Państwo zastosować dietę weterynaryjną u swojego pupila, zapraszamy do zapoznania się z pełną ofertą karm dostępnych w naszym sklepie internetowym. W razie dodatkowych pytań związanych z naszymi karmami firm takich jak Versele Laga czy Gastro Intestinal , jesteśmy również do Państwa dyspozycji.

Weterynek - diety weterynaryjne dla psów i kotów

Weterynek.pl © 2015
ul. Bitwy Oliwskiej 28, Gdańsk, 80-339